Dil
RECOM Alacak Yönetimi, 15 yılı aşkın deneyimi ile farklı sektörlerden 100+ firmaya tahsilat hizmeti vermiş, bugüne kadar 20 milyonu aşkın dosyayı ele almış, bu dosyaların %85'i için tahsilat sağlamıştır. Birçok hizmetle müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefleyerek yeni nesil teknoloji ile hizmet sunmaktadır.
Yüksek kalite ile projeye özel ekipler ile tahsilat oranlarınızı üst seviyeye çıkarmayı hedeflemekteyiz.Farklı borçlu profillerine göre özelleştirilmiş farklı tahsilat aksiyonları uygulayan yenilikçi bir alacak yönetimi yaklaşımı sunmaktadır.
Takip edeceği portföyü ayrıntılı analiz ederek, borçluları sadece yaklaşım, hız, ulaşım sıklığı, aksiyon türü gibi aktivitelerin atandığı segmentlere bölmekle kalmamakta, söz konusu borçlu segmentlerinden en yüksek verimi alacak tahsilat uzmanını da görevlendirmektedir.
Yenilikçi altyapılar ve teknolojilere yapılan sürekli yatırımın uluslararası sektör deneyimi ile birleşmesi sonucu RECOM Alacak Yönetimi, her zaman pazara özel yenilikçi çözümleri, en etkin altyapıyla birlikte müşterilerine sunabilmektedir.
RECOM Alacak Yönetimi, gecikmiş boçların önlenmesi ve tahsilatına yönelik hatırlatma aramaları, ev ziyaretinden yasal takip sonuçlandırılmasına kadar alacak yönetiminin tüm süreçlerinde dış kaynak hizmeti vermektedir.
Müşterilerimizle, verimliliği artırma ve dikey deneyimlere ve çeşitli merkez çözümlerine dayalı sonuçları iyileştirme hedefiyle yaşam döngüsünün her aşamasını desteklemekten kaynaklanan stratejik ortaklıklar kuruyoruz. İletişim merkezi müşteri hizmetleri uzmanlığımız, her müşteri etkileşimini marka sadakati oluşturmak ve müşteriyi elde tutmayı artırmak için bir fırsata dönüştürür.
Danışmanlık hizmetleri, marka vaadinin bir uzantısıdır ve müşteri yolculuğundaki sıkıntıları ortadan kaldırarak iş ihtiyaçlarını ölçeklendirmek için mevcuttur. İletişim merkezi danışmanlık çözümlerimiz, müşteri katılımınızın ardındaki tüm destekleyici görevlere yönelik derin süreç anlayışı üzerine kurulmuştur.