Dil
Kalite, tüm iş süreçlerimizin ayrılmaz bir parçası ve kritik bir boyutudur.Bizim için kalite, belirlenen veya olabilecek müşteri gereksinimlerinin, beklentilere uygun olarak ilk defada, her defasında ve tam zamanında karşılanmasıdır.Tüm şirket hedefleri belirlenirken, süreçler tasarlanır ve geliştirilirken, yatırım ve kaynak planları hazırlanırken yasal şartlar, sözleşme gerekleri, müşteri öncelikleri ve şirket kültürümüzün kuralları göz önüne alınarak hareket edilir.Kritik iş süreçlerimiz ile kalitenin yanında diğer standartlarla da entegre ederek desteklediğimiz yönetim sistemimiz, belirli aralıklarla gözden geçirilerek iyileştirme planları yapılır ve gerekli aksiyonlar alınır.
Bilgi Güvenliği, tüm iş süreçlerimizin ayrılmaz bir parçası ve kritik bir boyutudur. Tüm şirket hedefleri belirlenirken, süreçler tasarlanır ve geliştirilirken, yatırım ve kaynak planları hazırlanırken, tüm bilgi güvenliği şartları ve bu konudaki RECOM Alacak Yönetimi politikaları esas alınır.Tüm planlama, uygulama, kontrol ve iyileştirme faaliyetlerinde öncelikle yasal gereksinimler ve kurumsal müşteri gereksinimleri esas alınarak hareket edilir ve tüm sonuçlar kayıt altına alınır.Bilgi güvenliği ile ilgili tüm süreçler, politikalar ve ilgili uygulamalar Üst yönetim tarafından belirli aralıklarla gözden geçirilerek gerekli iyileştirmeler planlanır.